Suggestie/klachtenformulier

Het kan gebeuren dat u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld of anderszins ontevreden bent over de zwemlessen van uw kind. Of wellicht heeft u een idee of suggestie voor ons. Omdat Zwemschool Uniek altijd bereid is om te leren en waar nodig te verbeteren, is er een suggestie/klachtenformulier.


Klacht
Na het verzenden van het klachtenformulier zal deze doorgestuurd worden naar de locatie coördinator. Is de klacht besproken met de locatie coördinator en komt u er samen niet uit of is de klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan zal de klacht worden doorgestuurd naar de directie.
Binnen één week zal de locatie coördinator of de directie contact met u opnemen.


Suggestie
Na het verzenden van een suggestieformulier zal deze vastgelegd worden op het hoofdkantoor en deze intern besproken worden. Als er aan de hand van deze suggestie veranderingen worden toegepast zal dit doorgegeven worden aan locatie coördinator of instructeur. Uiteraard kunt u hier over ook een terugkoppeling verwachten.


Heeft u een suggestie of een klacht?

Naam

E-mail adres

Telefoonnummer

Naam van uw kind

Geboortedatum:

Leslocatie

Onderwerp van uw Suggestie/klacht:

Suggestie/Klacht